Naprawa z domu

Laptopa można naprawić nawet nie wychodząc z domu!

Aby zmaksymalizować państwa komfort naprawy uszkodzonego sprzętu umożliwiamy odbiór go bezpośrednio od państwa a następnie dostarczenie do punktu serwisowego znajdującego się w Kaliszu przy ulicy Górnośląskiej 14.

Opis działania usługi:

  1. Klient wypełnia formularz a następnie otrzymuje potwierdzenie wpisanych danych.
  2. Według wybranej opcji:
    • Serwis PROXY wysyła do klienta kuriera który podejmie paczkę z uszkodzonym sprzętem w ciągu maksymalnie 1 – 2 dni,
    • Klient wysyła na adres Serwisu PROXY paczkę z uszkodzonym sprzętem.
  3. Koszt wysyłki uszkodzonego sprzętu w jedną stronę – 20zł, może ulec zmianie jeśli wysyłana paczka jest cięższa niż 5kg. Przesyłka kurierska jest ubezpieczona.
  4. Gdy przesyłka dotrze do punktu serwisowego prześlemy dokumenty przyjęcia sprzętu.
  5. Okres naprawy wynosi około 7 dni. Serwis PROXY zastrzega, że w przypadku skomplikowanych napraw czas ten może się wydłużyć, w tym wypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie.
  6. Po zakończonej naprawie w serwisie sprzęt jest odsyłany na adres klienta. Klient płaci kurierowi za naprawę sprzętu oraz wysyłkę wcześniej ustaloną sumę.

    Imię i nazwisko

    NIP (w przypadku klientów biznesowych)

    Adres email

    Telefon kontaktowy

    Adres

    Model laptopa (np. Lenovo G500)

    Numer seryjny

    Orientacyjna godzina odbioru sprzętu przez kuriera

    Wybierz rodzaj ubezpieczenia

    Dodatkowe informacje / Uwagi

    Przepisz kod captcha
    captcha

    Akceptuję regulamin