Aby zmaksymalizować państwa komfort naprawy uszkodzonego sprzętu umożliwiamy odbiór go bezpośrednio od państwa a następnie dostarczenie do punktu serwisowego znajdującego się w Kaliszu przy ulicy Górnośląskiej 14.
Opis działania usługi:
- Klient wypełnia formularz a następnie otrzymuje potwierdzenie wpisanych danych.
- Według wybranej opcji:
- Serwis PROXY wysyła do klienta kuriera który podejmie paczkę z uszkodzonym sprzętem w ciągu maksymalnie 1 – 2 dni,
- Klient wysyła na adres Serwisu PROXY paczkę z uszkodzonym sprzętem.
- Koszt wysyłki uszkodzonego sprzętu w jedną stronę – 20zł, może ulec zmianie jeśli wysyłana paczka jest cięższa niż 5kg. Przesyłka kurierska jest ubezpieczona.
- Gdy przesyłka dotrze do punktu serwisowego prześlemy dokumenty przyjęcia sprzętu.
- Okres naprawy wynosi około 7 dni. Serwis PROXY zastrzega, że w przypadku skomplikowanych napraw czas ten może się wydłużyć, w tym wypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie.
- Po zakończonej naprawie w serwisie sprzęt jest odsyłany na adres klienta. Klient płaci kurierowi za naprawę sprzętu oraz wysyłkę wcześniej ustaloną sumę.