Serwis i remonty
Serwis i remonty, utrzymanie ruchu

Skontaktuj się z nami.
Działalność serwisowa może polegać na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).
W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia narzędzia realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego.
Ewidencja serwisowanych urządzeń
- Określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce,
- Szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie.
Planowanie zleceń serwisowych
- Rejestracja zlecenia (określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia oraz przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia)
- Przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością,
- Analiza kosztu oraz kalkulacja marży,
- Wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.
Realizacja zleceń serwisowych
- Automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia,
- Generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem,
- Możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń
- Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
- Pełna historyczność czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem.