Dla pracowników, którzy chcą realizować swoje zadania z dowolnego miejsca, powstał pakiet narzędzi Comarch Mobile. Oferujemy rozwiązania dedykowane zarówno dla kierowników i dyrektorów do zarządzania zespołem sprzedaży, jak również dla pracowników mobilnych, którzy swoją pracę wykonują poza siedzibą firmy.
Aplikacje wspierają pracę z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, m.in. smartphonów, tabletów, kolektorów danych co z pewnością usprawnia oraz ułatwia wykonywanie swojej pracy.
To aplikacja powstala z myślą o dyrektorach i kierownikach sprzedazy ułatwiająca codzienne zarządzanie pracownikami mobilnymi dzięki wykorzystaniu dowolnych urzadzeń przenośnych.
To aplikacja przeznaczona dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie.
To narzędzie przeznaczone do zarządzania logistyką magazynową firmy. Daje możliwość zarządzania strukturą i zatowarowaniem magazynu wysokiego składowania oraz pracownikami, którzy realizują przypisane im dyspozycje.
To narzędzie usprawniajace przyjmowanie, wydawanie, przesuwanie oraz inwentaryzowanie towarów. Pracownik magazynu realizując dyspozycje może edytować dokumenty magazynowe przygotowane po stronie Comarch ERP XL, jak również dodawać nowe z poziomu przenośnego kolektora danych.
To aplikacja ułatwiająca codzienną prace serwisantów niezależnie od tego, czy realizują naprawy wewnątrz firmy, czy serwis jako usługę dla klientów zewnętrznych. Dzięki wykorzystaniu aplikacji serwisant ma stały dostęp do listy serwisowanych urządzeń, możliwość sprawdzenia terminarza napraw, czy zaplanowania wizyty serwisowej.
Comarch ERP e-Pracownik to aplikacja do zarządzania m.in. czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem kadrowo-płacowym w Comarch ERP XL.
Z aplikacji Comarch ERP e-Pracownik można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.
Comarch ERP e-Pracownik może być zainstalowany na lokalnym komputerze Użytkownika lub w modelu usługowym w chmurze Comarch.
to rozwiązanie dedykowane dla użytkowników, którzy chcą sprawnie zarządzać pracą swojej firmy. Aplikacja jest częścią rodziny produktów Comarch Obieg Dokumentów.
Intuicyjność aplikacji i łatwość w obsłudze to jej główne cechy. Aplikacja automatyzuje i znacząco skraca czas pracy nie tylko z dokumentami papierowymi, ale również elektronicznymi. Co najważniejsze wykorzystanie aplikacji nie pozwala na zgubienie dokumentów zarejestrowanych w systemie.
Dzięki intuicyjnemu i przejrzystemu silnikowi modelowania procesów utworzenie dowolnego obiegu dokumentów jest bardzo proste, dzięki temu za pomocą aplikacji można zamodelować każdy proces istniejący w przedsiębiorstwie.
Dzięki Comarch Mobile Obieg Dokumentów zapewniamy mobilny dostęp do dokumentów firmy wszędzie i o każdej porze.