iBard24

Skontaktuj się z nami.

Zapewnij całkowite bezpieczeństwo swojej firmie, dzięki sprawdzonej usłudze, która uchroni Cię przed ryzykiem utraty danych. Automatyczna archiwizacja plików, pochodzących z systemów do zarządzania firmą czy też komputerów pracowników, zapewni spokój i gwarancję odzyskania danych w sytuacji awaryjnej.

 

 

iBard24 to profesjonalna usługa do automatycznego tworzenia kopii zapasowych danych online. Dzięki iBard24 firma może skutecznie przeprowadzić backup i archiwizację cennych dokumentów, prezentacji, faktur, baz danych z systemu finansowo-magazynowego, archiwum poczty email. Przekonaj się dlaczego ponad 33 000 polskich przedsiębiorców zaufało iBard24.

Usługa dedykowana jest dla małych i średnich przedsiębiorstw i sprawia, że przechowywane informacje są w pełni bezpieczne, a firmy mogą lepiej wypełniać obowiązki dotyczące archiwizacji danych księgowych, jakie narzuca m.in. ustawa o rachunkowości.

Wybrane funkcje usługi:

  • automatyczny backup plików, folderów i baz danych MS SQL z komputerów PC, laptopów oraz serwerów;
  • bezpłatne aplikacje na urządzenia przenośne (smartfony, tablety);
  • powiadomienia e-mail / SMS informujące o statusie danego zadania backupu;
  • tworzenie kopii zapasowych archiwum programów pocztowych (np. Microsoft Outlook);
  • możliwość łatwego i bezpiecznego udostępniania danych innym użytkownikom iBard24 oraz pozostałym Internautom w sieci;
  • integracja z Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL – backup baz danych bezpośrednio z programu;
  • możliwość tworzenia i zarządzania kontami użytkowników wewnątrz konta głównego (m.in. zarządzanie uprawnieniami);
  • dostęp do danych przez przeglądarkę internetową lub aplikację instalowaną na komputerze;
  • wersjonowanie dokumentów (do 20 wersji wstecz);
  • możliwość backupu otwartych plików;
  • backup różnicowy;
  • regulacja zajętości łącza i kompresja danych na czas przesyłu;
  • system poleceń, który bezpłatnie zwiększa pojemność Twojego konta.