Zapewnij całkowite bezpieczeństwo swojej firmie, dzięki sprawdzonej usłudze, która uchroni Cię przed ryzykiem utraty danych. Automatyczna archiwizacja plików, pochodzących z systemów do zarządzania firmą czy też komputerów pracowników, zapewni spokój i gwarancję odzyskania danych w sytuacji awaryjnej.
iBard24 to profesjonalna usługa do automatycznego tworzenia kopii zapasowych danych online. Dzięki iBard24 firma może skutecznie przeprowadzić backup i archiwizację cennych dokumentów, prezentacji, faktur, baz danych z systemu finansowo-magazynowego, archiwum poczty email. Przekonaj się dlaczego ponad 33 000 polskich przedsiębiorców zaufało iBard24.
Usługa dedykowana jest dla małych i średnich przedsiębiorstw i sprawia, że przechowywane informacje są w pełni bezpieczne, a firmy mogą lepiej wypełniać obowiązki dotyczące archiwizacji danych księgowych, jakie narzuca m.in. ustawa o rachunkowości.
Wybrane funkcje usługi:
automatyczny backup plików, folderów i baz danych MS SQL z komputerów PC, laptopów oraz serwerów;
bezpłatne aplikacje na urządzenia przenośne (smartfony, tablety);
powiadomienia e-mail / SMS informujące o statusie danego zadania backupu;
tworzenie kopii zapasowych archiwum programów pocztowych (np. Microsoft Outlook);
możliwość łatwego i bezpiecznego udostępniania danych innym użytkownikom iBard24 oraz pozostałym Internautom w sieci;
integracja z Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL – backup baz danych bezpośrednio z programu;
możliwość tworzenia i zarządzania kontami użytkowników wewnątrz konta głównego (m.in. zarządzanie uprawnieniami);
dostęp do danych przez przeglądarkę internetową lub aplikację instalowaną na komputerze;
wersjonowanie dokumentów (do 20 wersji wstecz);
możliwość backupu otwartych plików;
backup różnicowy;
regulacja zajętości łącza i kompresja danych na czas przesyłu;
system poleceń, który bezpłatnie zwiększa pojemność Twojego konta.